Personal Training

Personal Training is ook geschikt voor jou!

Iedereen kan bij Jeroen PT terecht voor Personal Training. Je krijgt mijn hulp, begeleiding en motivatie die nodig is om jouw doel te bereiken. In de trainingen zoeken we je fysieke grenzen op en af en toe gaan we die grens over. 

Met als resultaat: meer energie, een hogere verbranding en meer lichaamskracht. Je lichaam en je mentale gesteldheid zullen veranderen in de richting die jij wenst. Voor meer achtergrond over de trainingen,  klik hier.

 

Welk type sporter ben jij?

Niet iedereen heeft dezelfde drive om te bewegen. Voor de een lijkt het een verslaving, voor de ander is het pure noodzaak. Misschien ben je wel erg sportief, maar heb je geen ervaring met fitness. Ben jij type 1, 2,3 of 4? Misschien herken je jezelf in meerdere van onderstaande types. Dat is niet zo gek, want je voelt je iedere dag weer anders. Je hebt het soms druk met je werk en je sociale leven. Dan kan je zo terugvallen van frequent sporten naar bijna niet sporten. Het mooie is dat iedere dag weer een kans is om opnieuw te beginnen.

Ben jij?

De beginnende sporter

Weinig ervaring

Veel motivatie

Oefeningen onbekend

Techniek onbekend

Je hebt begeleiding nodig om op te starten.


Ben jij?

De "luie" sporter

Enige ervaring

Je sport te weinig

Motivatie is gedaald

Weinig lol meer

Je zoekt een stok achter de deur.


Ben jij?

De recreatiesporter

Genoeg ervaring

Je traint regelmatig

Traint vaak hetzelfde

Resultaten vallen tegen

Je bent op zoek naar nieuwe oefeningen / trainingen om je wakker te schudden.


Ben jij?

De "die hard" sporter

Veel ervaring

Je traint intensief 

Je traint frequent

Je plafond lijkt bereikt

Je wil op een hoger niveau terecht komen.

Je hebt inspiratie nodig.



Doelstellingen

En........heb je jezelf herkend in één van de bovenstaande types? Vast wel.

Welk type je ook bent, je hebt zeker een doel voor ogen. In de meeste gevallen kan Jeroen PT je hierbij helpen. Ook wanneer je een blessure of een lichamelijk ongemak hebt kun je in de meeste gevallen trainen. Lees hiervoor meer onderaan de pagina.


Afvallen/afslanken

Wil jij een aantal kilo’s kwijt?

Wil jij strakker in je vel zitten?

Wil je een maatje kleiner?

Fitter worden

Wil jij een betere conditie?

Wil jij meer energie krijgen?

Wil je meer power?

Krachttraining

Wil je sterker worden? 

Wil jij meer spierdefinitie?

Zoek jij goede splitschema's?

Sportspecifieke training

Meer kracht nodig bij tennis? 

Betere rompstabiliteit voor golf?

Fitness voor iedere sport.............


Help - Je hebt een blessure: kan je dan wel trainen?

Wanneer je last hebt van een blessure of een lichamelijk ongemak, is dat natuurlijk vervelend.  Jeroen PT heeft ervaring bij het begeleiden van mensen met knie-, rug-, nek- en algemene gewrichtsklachten, de tenniselleboog en andere sportblessures. In sommige gevallen zal ik je doorsturen naar een fysiotherapeut of contact opnemen met de behandelende fysiotherapeut om zo een passend schema op te stellen.

In andere gevallen gaan we gewoon aan de slag. Veel klachten gaan namelijk vanzelf over. In veel gevallen kan je om je blessure heen trainen. Mijn ervaring is dat in beweging blijven een goede remedie is.

Mocht fysiotherapie toch nodig zijn, dan heb je het voordeel van het trainen bij het LifeFit Centre. Daar staat een team van fysiotherapeuten klaar voor advies en behandeling. Jeroen PT kent een goede samenwerking met Gijs Fysiotherapie.

 

Personal Training en Voedingsadvies:

Jeroen PT helpt je met een trainingsprogramma dat is afgestemd op jouw wensen en je doelstelling. Trainen in combinatie met gezonde voeding geeft vaak het beste resultaat. 

  • Heb je hulp nodig bij het maken van de juiste keuzes?

  • Weet je niet precies wat een gezond eetpatroon inhoudt?

  • Wil je dat er iemand kijkt naar je huidige voedingspatroon?

Kies dan voor 10 keer Personal Training in combinatie met Voedingsadvies.

 

Voordelen Personal Training:

  Je krijgt resultaat 

  Je voelt je beter

  Je gaat er beter uit zien

  Trainen wordt leuk(er)

  Je houding verbetert

  Minder blessures/pijntjes

  Je traint verantwoord en veilig

  Je krijgt meer zin en energie

  Je krijgt meer (zelf)vertrouwen

  Je doet meer in minder tijd

  Je hebt een stok achter de deur